ရွန္ဟိုင္း၊ ႏို၀င္ဘာ - ၂ ။ ။ ဂုဏ္သိကၡာႏွင့္ ေစ်းကြက္ေ၀စုအတြက္ ႏိုင္ငံျခားကုမၸဏီႀကီးမ်ားကို စိန္ေခၚႏိုင္မည့္ ကိုယ္ပိုင္ေလေၾကာင္းက႑ကို ထူေထာင္ဖြံ႕ၿဖိဳးရန္ ႀကိဳးစားေနသည့္ အာရွဘီလူးႀကီး တ႐ုတ္က ပထမဆံုးခရီးသည္တင္ေလယာဥ္ကို ႏို၀င္ဘာလ ၂ရက္ေန႔က တပ္ဆင္ ထုတ္လုပ္ႏိုင္လုိက္ၿပီ ျဖစ္သည္။
တ႐ုတ္ႏိုင္ငံ စီးပြားျဖစ္ေလယာဥ္ထုတ္လုပ္ေရး ေကာ္ပိုေရးရွင္း (COMAC)၏ လမ္းညႊန္မႈျဖင့္ အလုပ္သမားမ်ားက အစိတ္အပိုင္းမ်ားကို တပ္ဆင္လွ်က္ရွိေသာေၾကာင့္ ခရီးသည္ထုိင္ခုံ ၁၆၈ခုံပါ ကိုယ္ထည္က်ဥ္းဂ်က္ေလယာဥ္ စီ-၉၁၉ကို စီးပြားေရးၿမိဳ႕ေတာ္ ရွန္ဟိုင္းရွိ စက္႐ုံစက္႐ုံတြင္ ထုတ္လုပ္ေနခဲ့သည္မွာ တစ္ႏွစ္ေက်ာ္ၾကာျမင့္ခဲ့ၿပီျဖစ္သည္။
တရုတ္ႏိုင္ငံအတြက္ ဤေလယာဥ္မွာ ဥေရာပ Airbus ႀကီးမ်ားႏွင့္ အေမရိကန္ျပည္ေထာင္စု၏ ဘိုးရင္းမ်ားအေပၚ မွီခိုေနရမႈကို ေလွ်ာ့ခ်ၿပီး ၄င္းတို႔ႏွင့္ပင္ ယွဥ္ၿပိဳင္လာႏိုင္သည္အထိ အစိုးရက တြန္းအားေပးေနသည့္ အႏွစ္ႏွစ္အလလ အားထုတ္မႈကို ကိုယ္စားျပဳေနသည္။
‘ပထမဆံုး စီ-၉၁၉ေလယာဥ္ ထြက္ရွိလာတာဟာ တ႐ုတ္ႏိုင္ငံရဲ႕ ပထမဆံုး ျပည္တြင္းျဖစ္ေလယာဥ္ တီထြင္ထုတ္လုပ္မႈရဲ႕ အေရးႀကီးတဲ့ သမိုင္းမွတ္တိုင္တစ္ခုပါပဲ’ဟု COMACဥကၠဌ က်င္ ေက်ာင္ေလာင္းက အစိုးရႏွင့္ စက္မႈက႑အရာရွိမ်ားကို ေျပာၾကားခဲ့သည္။
ကုန္တင္ယာဥ္ငယ္တစ္စီးက ကိုယ္ထည္အျဖဴေရာင္ အစိမ္းေရာင္အၿမီးႏွင့္ ၃၉မီတာရွည္လ်ားသည့္ ေလယာဥ္ကို တ႐ုတ္အလံႀကီးျဖင့္ တန္ဆာဆင္ထားသည့္ လိႈဏ္ေခါင္းအေဆာက္ အအံုႀကီးထဲမွ ေနေရာင္ထဲသို႔ ဆြဲထုတ္လာစဥ္ စီမံကိန္းအလုပ္သမားမ်ားက ေဘးတစ္ဖက္တစ္ခ်က္မွ စီတန္းခ်ီတက္လာၾကသည္ဟု ေအအက္ဖ္ပီဂ်ာနယ္လစ္က ေျပာၾကားခဲ့သည္။
သို႔ရာတြင္ ခရီးတာ ၅၅၅၅ကီလိုမီတာ (၃၄၄၄မိုင္)အထိ ပ်ံသန္းႏိုင္မည့္ စီ-၉၁၉မွာ ပထမဆံုးခရီးစဥ္ကို ၂၀၁၆ခုႏွစ္တြင္ သတ္မွတ္ထားေသာေၾကာင့္ မူလကစီစဥ္ထားသလို ယခုႏွစ္တြင္ ပထမဆံုးအႀကိမ္အျဖစ္ စမ္းသပ္ပ်ံသန္းႏိုင္ဦးမည္မဟုတ္ဟု ဆိုသည္။
http://mizzimaburmese.com/
0 comments:
Post a Comment
မွတ္ခ်က္ေတြကို ေဖာ္ျပရန္ ခဏေလးေစာင့္ၾကပါ။