ျပည္ေထာင္စုၾကီးမျပိဳကြဲပါ ရခိုင္မုန္႔တီလုပ္စားေနျခင္းသာျဖစ္ပါသည္။

    ျပည္ေထာင္စုၾကီးမျပိဳကြဲပါ ရခိုင္မုန္႔တီလုပ္စားေနျခင္းသာျဖစ္ပါသည္။

တိုင္းျပည္တစ္ျပည္၊ ႏိုင္ငံတစ္ႏိုင္ငံအား တိုင္းတစ္ပါးမွ မတရား၀င္ေရာက္က်ဴးေက်ာ္ျခင္းကို လူသားပီပီ အကြ်န္ပ္တို႔ ကန္႔ကြက္ၾကေပသည္။ ငယ္ရႊယ္စဥ္အခါက သဲအိမ္ေဆာက္လ်က္ ရခုိင့္ကမ္းေျခေပၚတြင္ကြ်န္ေတာ္ ကေလးသူငယ္ပီပီကစားဖူးပါသည္။ ကြ်န္ေတာ္ျမတ္ႏိုးေသာ ကြ်န္ေတာ္ခ်စ္ေသာ ထုိသဲအိမ္ငယ္ေလးမ်ားအား ငယ္သူငယ္ခ်င္းမ်ားက ေျခေထာက္ႏွင့္ကန္ဖ်က္စီးသည့္အခါ ကြ်န္ေတာ္ အလြန္ပင္ေဒါသထြက္ဖူးပါသည္။ အားမတန္ေသာေၾကာင့္္မွန္ေလ်ာ့ရလွ်င္ ငိုယိုျမည္တီးလ်က္ အနီးအနားတြင္ေတြ႔သည့္အရာျဖင့္ပစ္ေပါက္တတ္ေသာေၾကာင့္ အေမ၊အေဖအဆူးခံဖူးသည္။

“ မင္းတို႔ရခုိင္ေတြ ျပည္ေထာင္စုၾကီးျပိဳကြဲေအာင္လုပ္ေနတယ္၊ ျမန္မာေတြကို ရခုိင္ေတြ ေတာ္ေတာ္မုန္းတာဘဲေနာ္၊ မင္းတို႔ ရခိုင္ေတြ အရမ္းမ်ိဳးခ်စ္တာဘဲ၊ မင္းတို႔ ရခိုင္ေတြ အရက္ၾကိဳက္တယ္ေနာ္၊ ရခိုင္ေတြေတာ္တယ္ဟ၊ ရခုိင္ေတြ ေတာ္ေတာ္ဆိုးတ့ဲေကာင္းတယ္ဘဲ၊ မႈးျပီးေကာ္ဆဲေနျပန္ျပီ၊ ရခုိင္ေတြဘာသာေရးေတာ္ေတာ္ကိုင္းရိႈင္းတယ္ေနာ္…၊ ရခုိင္န႔ဲေျမြေပြးေတြ႔ရင္ ရခိုင္အယင္သတ္ဆိုတာက …၊ ရခုိင္ေတြရိုးသားပြင့္လင့္တာၾကိဳက္တယ္၊ မင္းတို႔ရခိုင္ေတြက ျမန္မာႏိုင္ငံမွာ လူတန္းစားအေသးေလးေတြပါ၊ ရခုိင္ေတြသမိုင္းၾကီးတယ္ေနာ္..၊ ရခိုင္ေတြ အမ်ိဳးစစ္တယ္ေနာ္၊ စစ္ေတြျပန္ျပီး ရခုိင္မေလး ျပန္ယူမွာလား” ….

စသျဖင့္ စသျဖင့္ ရခိုင္သားပီပီ ရခုိင္လူမ်ိဳးႏွင့္ပတ္သတ္ေသာထင္ျမင္ခ်က္မ်ား ကြ်န္ေတာ္နားမဆန္႔ေအာင္ၾကားလာခ့ဲျပီ၊ ဆက္လဲၾကားေနရသည္။ ေနာင္လဲၾကားေနရအံုးမည္။ ကြ်န္ေတာ္သည္ ရန္ကုန္ျမိဳ့သို႔ ၁၉၉၉ ခုႏွစ္တြင္ စေရာက္ခ့ဲျပီး ျမန္မာအသိုင္းအ၀ိုင္းၾကားတြင္က်င္လည္ဖူးပါသည္။ ကြ်န္ေတာ္ျမန္မာသီခ်င္းၾကိဳက္သည္၊ ျမန္မာအစားအစာၾကိဳက္သည္။ ျမန္မာရုပ္သ်ွင္မင္းသားထဲတြင္ ေက်ာ္ဟိန္း၊ ေက်ာ္သူၾကိဳက္သည္။ အဆိုေတာ္ထဲတြင္ တံြေတးသိန္းတန္၊ရင္ဂို၊ဂေရဟမ္ အစရိွေသာသူမ်ားကိုၾကိဳက္ပါသည္။ ဒဂုံသကသိုလ္တြင္ စီးပြား၊စီမံအထူးျပဳျဖင့္ အလုပ္တစ္ဘက္ျဖင့္ေက်ာင္းတက္ရင္း အဂၤလိပ္စာကို အခ်ိန္ပိုတြင္သင္ယူခ့ဲသည္။ ကြ်န္ေတာ့္ဘ၀ သင္ဆရာ၊ျမင္ဆရာ၊ ၾကားဆရာမ်ားထဲတြင္ ျမန္မာလူမ်ိဳးတ၀ွက္ခန္႔ပါသည္။ ကြ်န္ေတာ့္ကို ရခုိင္တပည့္ေလးဟုဆိုခါ အလြန္ခ်စ္ေသာ ျမန္မာဆရာမမ်ားရိွသည္။ စေကာ္တလန္ႏိုင္ငံ Aberdeen မွ စေကာ္လာမရခင္ ၂၀၀၅ ခုႏွစ္ထိကြ်န္ေတာ္ဘ၀ကို ရန္ကုန္ျမိဳ့တြင္က်င္လည္ဖူးပါသည္။

ကြ်န္ေတာ္ႏွင့္သမိုင္းပထမဆံုအၾကိမ္ျဖစ္ဆက္စပ္ရာတြင္ ရခိုင္ဘုရင္ မင္းဘာၾကီးအေၾကာင္းမဟုတ္ပါ၊ ရခိုင္ႏိုင္ငံေနာက္ဆံုးေျမာက္ဦးေခတ္ကိုစတည္ေသာ မင္းေစာမြန္အေၾကာင္းမဟုတ္ပါ၊ ဓည၀တီေခတ္မွ စႏၵသူရိယမင္းအေၾကာင္းမဟုတ္ပါ၊ အနျႏၵစုိင္းဒရားေက်ာက္စာအေၾကာင္းမဟုတ္ပါ၊ မာရယုမင္းအေၾကာင္းမဟုတ္ပါ။ ပုဂံေခတ္မွ က်န္စစ္သားမင္းအေၾကာင္းျဖစ္ပါသည္။ အေလာင္းမင္းတရားအေၾကာင္းျဖစ္ပါသည္။ တပင္ေရႊထီးအေၾကာင္းျဖစ္ပါသည္။ ဘုရင့္ေနာင္အေၾကာင္းျဖစ္ပါသည္။ က်န္စစ္သားမင္း၏ အရိဒၵမာလွံအေၾကာင္း၊ လက္သည္းၾကားတြင္အပ္စစ္လ်က္တူႏွင့္ရိုက္ကာ စစ္သပ္သည့္ ဘုရင့္ေနာင္အေၾကာင္းျဖစ္ပါသည္။

မြန္ဂုိမ်ားကိုတုိက္ခိုက္ေအာင္ျမင္ေသာ ရခိုင္သူရဲေကာင္းမ်ားအေၾကာင္းကြ်န္ေတာ္မၾကားဖူးေသာ္လည္း ေနာင္ရိုးတိုက္ပြဲအေၾကာင္းကြ်န္ေတာ္ အလြတ္က်မွတ္ဖူးပါသည္။ ပြဲၾကည့္ေတာင္နားတြင္အေျခစိုက္ေသာ ရခုိင့္ဘုရင့္ေရတပ္မေတာ္အေၾကာင္းကြ်န္ေတာ္မၾကားဖူးခ့ဲေသာ္လည္း ကေနာင္မင္းသား လက္နက္စမ္းသားပံု ႏွင့္ျမန္မာ့ထီးနန္းအခ်ဴပ္ေတာ္ပံုမ်ား ေျဖဆုိဖူးခ့ဲသည္။ရခုိင္ျပည္၊ ရခို္င္ေျမတြင္ေမြးဖြားၾကီးျပင္းေသာကြ်န္ေတာ္သည္ ျမန္မာ့သူရဲေကာင္းနာမည္မ်ားကိုအလြတ္ရသည္၊ ရခိုင္ဘုရင္မ်ား၏ရုပ္တုၾကီးမ်ားကိုရခိုင္ျပည္နယ္တြင္ကြ်န္ေနာ္မျမင္ဖူးေသာ္လည္း ျမင္းစီးလ်က္ စစ္ေသြးတက္ၾကြေနေသာ စစ္သူၾကီးမဟာဗႏၵဴလရုပ္ထုမ်ားႏွင့္ကြ်န္ေတာ္အသားက်ခ့ဲဖူးသည္။

ရခိုင့္ေတာရပ္ ရခိုင္ေတာေတာင္ ရခိုင္ခ်ိဳေျမာင္ၾကားတြင္ ကြ်န္ေတာ္ေမြးဖြားခ့ဲေသာ္ လည္းစူးစမ္းသိလိုစိတ္ ပါရမီကြ်န္ေတာ္ျပင္းျပသည္။ သမိုင္းေၾကာင္းကိုကြ်န္ေတာ္အလြန္စိတ္၀င္စားသည္။ ရခိုင္သမိုင္းေၾကာင္းကိုကြ်န္ေတာ္စိတ္၀င္စားသည္။ ျမန္မာ့သမိုင္းေၾကာင္းကိုကြ်န္ေတာ္စိတ္၀င္စားသည္။ ထုိနည္းတူ ကမၻာ့သမိုင္းေၾကာင္းကိုလဲကြ်န္ေတာ္ စိတ္၀င္စားပါသည္။
ကံ ကံ၏အက်ိဳးဟုဆိုရမည္ေလာ၊ ထန္းသီးၾကိြီခိုက္က်ီးနားဆိုက္ဟုဆိုရမည္ေလာ၊ စိုင္ေကာ္လို႔ခ်ံဳေပၚေရာက္ဟုဆိုရမည္ေလာ မေျပာျပတတ္ပါ၊ ကြ်န္ေတာ္ ျမန္မာျပည္မွတျခားကမၻာသို႔ထြက္ခြင့္ၾကံဳၾကိဳက္ခ့ဲပါသည္။ ၂၀၀၅ ခုႏွစ္ ၾသဂုတ္လသည္ကြ်န္ေတာ္ ယူေကႏိုင္ငံမွ စေကာတလန္သို႔ကြ်န္ေနာ္ေရာက္ရိွခ့ဲပါသည္။ လူသားမ်ား၏လူ႔တန္ဖို႔ အျပန္အလွန္ေလးစားလိုက္နာမႈမ်ား၊ ဖ့ဲမေဆာင္ၾကည္ေပးမႈမ်ား ကြ်န္ေတာ္ ခံစားမိလာသည္၊ လူ႔အခြင့္အေရးေလးစားလိုက္နာမႈမ်ာကြ်န္ေတာ္သင္ယူမိသည္။ လူအခ်င္းခ်င္းေျပာဆိုဆက္ဆံုျပဴမႈပံုမ်ား ကြ်န္ေတာ္ေလ့လာသံုးသပ္မိလာသည္။

စေကာ္တလန္ႏိုင္ငံသည္ အဂၤလန္လက္ေအာက္တြင္ႏွစ္ေပါင္းမ်ားစြာကြ်န္ျပဳခံရျပီး၊ ရခုိင္ျပည္က့ဲသို႔ ျမင့္ျမတ္ေသာသမိုင္းေၾကာင္းမ်ား၊ သူရဲေကာင္း၊ ဘုရင္မင္းျမတ္မ်ား ရိွပါသည္။ နန္းေတာ္မ်ားယေန႔တိုင္ အထင္အရွားရိွပါသည္။
စေကာ့လူမ်ိဳးမ်ားသည္ အဂၤလိပ္မ်ားကို ကြ်န္ေနာ္တို႔ႏိုင္ငံရိွတျခားလူမ်ိဳးမ်ားက ျမန္မာလူမ်ိဳးမ်ားအားအစာမေၾကႏိုင္က့ဲသို႔ေသာ ခံစားခ်က္မ်ိဳးကြ်န္ေတာ္မခံစားမိပါ။  ( ပြင့္ပြင့္လင့္လင့္ေျပာျခင္းျဖစ္သည္ )

ယူေကထဲမွေနရသည္ကိုအမ်ိဳးသားေရးျပင္းထန္ေသာလူနည္းစုလက္တစ္ဆုပ္စာမွလႊဲလ်က္အဂၤလိပ္မ်ားနွင့္တန္းတူယွဥ္တြဲေနထိုင္ရသည္ကိုေပ်ာ္ေနၾကီျပီဟုကြ်န္ေတာ္ခံစားမိပါသည္။ ထိုသို႔ျဖစ္ရသည္မွာလဲအေၾကာင္းမ်ားစြာရိွပါသည္။ကြ်န္ေတာ္ေနထိုင္ခ့ဲေသာ အဘာဒိန္း ျမိဳ့တြင္ Bank of Scotland ဟုေသာ စေကာ့တလန္ကိုယ္စားျပဳဘဏ္မ်ားႏွင့္ စေကာ့လူမ်ိဳး၊ စေကာ့ယဥ္ေက်းမႈ၊ စေကာ့ အမ်ိဳးသားေရးဂုဏ္ကိုေဖာ္က်ဴးေသာ စေကာ္တလန္ေငြေၾကးမ်ားတရား၀င္သံုးစြဲခြင္ဟိပါသည္။ ျမိဳ့တိုင္း၊ ေနရာတိုင္းလိုလိုတြင္ စေကာသမိုင္းႏွင့္ဆက္စပ္ေသာ သမိုင္းျပတိုက္၊ စေကာသူရဲေကာင္း၊ ဘုရင္မင္းျမတ္မ်ားရုပ္တုမ်ား မားမားမတ္မတ္ေတြ႔ရပါသည္။ စေကာ့လူမ်ိဳးမ်ားသည္ မိမိတို႔ identity ကုိသိကခခါရိွရိွထိန္းသိမ္းထားႏိုင္သည္။ ပတ္စပို႔တြင္လည္းယူေကႏိုင္ငံသား Scottish စေကာ့တစ္လန္လူမ်ိဳးဟု ဂုဏ္ယူ၀င့္ၾကြားစြာေဖာ္ျပခြင့္ရသည္။ ကြ်န္ေတာ့ပစ္စပို႔လို ရခုိင္ေပ်ာက္လ်က္ျမန္မာျဖစ္သြားစရာမလိုပါ။

ကြ်န္ေတာ္သည္ပုထုစဥ္လူသားတစ္ေယာက္ပီပီလူသားမ်ားရေသာအခြင့္အေရးမ်ားကိုရိုးရိုးသားသားရလိုပါသည္။
လူမ်ိဳးတစ္စုရေသာအခြင့္အေရးအားအျခားလူမ်ိဳးတစ္စုအားလည္းရစီခ်င္ပါသည္။ ထုိမွသာ လူမ်ိဳးစုမ်ားအတြင္း ဟာမိုနီႏွင့္အျပန္အလွန္ေလးစားဆက္ဆံမႈမ်ားတိုးတက္ျဖစ္ေပၚကာက်န္းမာၾကိဳင္ခိုင္ေသာသမာသမတ္က်ေသာ
တိုးတက္ေသာလူ႔အဖြဲ႔အစည္းတစ္ခုဖန္တီးႏိုင္လိမ့္မည္ဟုယံုၾကည္ပါသည္။

စေကာ့စစ္သူၾကီးရုပ္တုမ်ားကိုၾကည့္လ်က္ ရခုိင္ျပည္နယ္သို႔ကြ်န္ေတာ္စိတ္ကူးမ်ားလြင့္ပ်ံခ့ဲသည္။ စေကာ့သမိုင္းျပတိုက္ေျမာက္ျမားစြာကိုၾကည့္လ်က္အဖရခိုင္သို႔ကြ်န္ေတာ္ေအာက္မိသည္။ ကြ်န္ေတာ္ပုထုစဥ္ျဖစ္ပါသည္။ ရခုိင့္သူရဲေအာင္ရုပ္ထုမ်ားရခိုင္ျပည္နယ္တြင္ စိတ္ကူးျဖင့္ကြ်န္ေတာ္ထုမိသည္။ ျပတိုက္မ်ားစိတ္ကူးျဖင့္ေဆာက္ျဖစ္သည္။ျမန္မာ့သင္ရိုးညႊန္းတမ္းတြင္ရခုိင္သမိုင္းအေၾကာင္းမ်ား၊ျမန္မာသမုိင္းႏွင့္ယွဥ္လ်က္
ကြ်န္ေတာ္စိတ္ကူးႏွင့္ျပဌာန္းမိသည္။ ကြ်န္ေတာ္စိတ္ကူးခြင့္ရိွသည္ဟုထင္ပါသည္။

ကြ်န္ေတာ္ျပည္ပတြင္ေနထိုင္စဥ္ကာလအတြင္း လြတ္လပ္ေသာအိမ္တာနက္စာမ်က္ႏွာမ်ားမွတဆင့္ရခုိင္အေၾကာင္းေလ့လာမွတ္သားမိပါသည္။ ျမန္မာသူငယ္ခ်င္းမ်ားႏွင့္လည္းအျပန္အလွန္ပြင့္ပြင့္လင့္လင့္ေဆြးေႏြးဖူးပါသည္။ ျပည္ပတြင္ေနထိုင္စဥ္ကာလာအတြင္း ရခုိင္လူမ်ိဳးမ်ား အမ်ိဳးသားေရးလႈပ္ရွားမႈမ်ားၾကားမိပါသည္။ လန္ဒန္ျမန္မာသၾကၤန္ကိုကြ်န္ေတာ္ပေပ်ာ္ပပါးပါ၀င္ဆင္ႏြဲပါသည္။ ျမန္မာသၾကၤန္သီခ်င္းမ်ားကြ်န္ေတာ္တက္ဆိုသည္။ ျမန္မာအစားအစာမ်ားႏိႈက္ႏိႈက္ျခိဳက္ျခိဳက္ ကြ်န္ေတာ္စားမိသည္။ အမိေျမမွေမာင္ႏွမမ်ားႏွင့္ဆံုေတြ႕ခ့ဲသည္။ ရခိုင္သံ၀ဲ၀ဲျမန္မာစကားေျပာလာေသာကြ်န္ေတာ္ ျမန္မာသူငယ္ခ်င္းမ်ားမွစၾကေနွာက္ၾက ပြင့္လင့္လွသည္။

ပညာသင္ေနစဥ္အတြင္းျပည္ပေရာက္ရခိုင္သားမ်ားရခုိင္ႏိုင္ငံအခ်ဳပ္အျခာအာဏာက်ဆံုးေန႔ကမၻာတစ္၀ွမ္းတြင္က်ပေၾကာင္းကြ်န္ေတာ္စတင္ၾကားမိခ့ဲသည္။ ျမန္မာမ်ားမွျပည္ေထာင္စုျပည္ကြဲေအာင္ဖန္တီးသူမ်ားဟုဆိုကာအျပင္းအထန္ကန္႔ကြက္ၾကသည္။ ရခိုင္မ်ားစုရံုးလ်က္တစ္ခုခုလုပ္ျပီဆိုလ်င္ ျပည္ေထာင္စုျပိဳကြဲေအာင္ဖန္တီးေနသည္ဟုေျပာဆိုၾကသည္ကိုေတြ႔ရသည္။ ထူးထူးျခားျခား ရခိုင္ႏိုင္ငံလြတ္လြပ္ေရးဆံုးရႈးမႈ႔အထိမ္းအမွတ္ေအာက္ေမ့ဖြယ္အခမ္းအနားကို ျမန္မာအစိုးရမွ ျပည္တြင္းတြင္ ၂၀၁၁ ခုႏွစ္တြင္က်င္းပခြင့္ေပးခ့ဲသည္။ ေက်းဇုတင္ပါသည္။ ေအာက္ေမ့ဖြယ္အခမ္းအနားလုပ္ျခင္းသည္ လုပ္သင့္သည့္အရာမ်ားဟု ကြ်န္ေတာ္ရိုးသားစြာထင္ပါသည္။ သို႔ေသာ္လည္လမ္းေၾကာင္းမွန္ဖို႔အေရးၾကီးပါသည္။

လြန္ခ့ဲေသာလအနည္းငယ္က မႏၱေလးမဟာမုနိဘုရားရခိုင္ျပည္နယ္ျပန္ၾကြသင့္သည့္ကိစႏွင့္ပတ္သတ္လ်ွက္ ရိုင္းရိုင္းစိုင္းစိုင္းေျပာဆိုမႈမ်ားကို၀မ္းနည္းစရာေတြ႔ရပါသည္။ျပန္ၾကြသင့္၊မသင့္စသည့္အရာမ်ားကို အေထာက္အထားအခိုင္အမာ ဓၵမဌိဌန္က်က်ေျပာမဆိုဘဲက်ဥ္းေျမာင္းေသာအမ်ိဳးသားေရ၀ါဒအေျခခံခါ ရခိုင္၊ျမန္မာ ဆဲဆိုၾကပါသည္။ ရခုိင့္သမိုင္းအေၾကာင္းရခိုင္သိထားသင့္ပါသည္။ ျမန္မာသမိုင္းအေၾကာင္းျမန္မာမ်ားသိထားသင့္ပါသည္။ သို႔ေသာ္လည္း လူမ်ိဳးတိုင္း၏သမိုင္းေၾကာင္းမ်ားအား ကြ်န္ေတာ္တို႔အျပန္အလွန္ေလးစားလိုက္နာဖို႔အပ္ပါသည္။

ယေန႔လူအဖြဲ႔အစည္းတြင္းအသင္းအဖြ႕႔ဲၾကီးမ်ားဖြ႔ဲလ်က္ အတူတြပူးေပါင္းပါ၀င္လုပ္ေဆာင္ေနၾကပါသည္။ ကမၻာေျမ၏ လက္တစ္ဖါးမ်ွသာရိွေသာ ျမန္မာႏိုင္ငံအား တစ္စုတည္းမထားႏုိင္သည္မွာ ကြ်န္ေတာ္တို႔အလြန္ညံ့ပါသည္။ ငါတို႔ကလူမ်ိဳးၾကီး၊မင္းတို႔ကလူမ်ိဳး အဆင့္(၁)၊ (၂) စသည့္ အလုပ္မျဖစ္ေသာအေတြးအေခၚမ်ားကြ်န္ေတာ္ခ၀ါခ်သင့္ပါသည္။

အခ်ဴပ္ဆိုရေသာ္ ရခိုင္သမိုင္းအေၾကာင္းကိုရခိုင္ေရးျခင္းသည္ ျပည္ေထာင္စုၾကီးျပိဳကြဲဖို႔မဟုတ္ပါ၊ ရခိုင္စကား ရခိုင္ေျပာျခင္းသည္ျပည္ေထာင္စုၾကီမျပိဳကြဲပါ။ ရခိုင္မ်ားက ရခိုင္လူမ်ိဳးမ်ားကိုစုလ်က္ စတိတ္ရိႈးလုပ္ျခင္း၊ သၾကၤန္ပြဲေတာ္က်င္းပျခင္း၊ ရိုးရာယဥ္ေက်းမႈအေမႊအႏွစ္မ်ားေဖာ္ထုတ္ျခင္းသည္လည္ ျပည္ေထာင္စုၾကီးျပိဳမကြဲပါ။ ထိုအရာမ်ားသည္ ျပည္ေထာင္စု၏ လွပေသာအေရာင္ကြဲမ်ားသာျဖစ္ပါသည္။ ျမန္မာပန္ခ်ီကားကိုေရးဆြဲရာတြင္ ျမန္မာအေရာင္တစ္ေရာင္တည္းသာသံုးလ်ွင္အလြန္တစ္ရာပ်င္းဖို႔ေကာင္းပါသည္။ စိတ္၀င္စားသူနည္းပါမည္။ ရခုိ္င္အေရာင္၊ ကခ်င္အေရာင္၊ခ်င္းအေရာင္၊မြန္အေရာင္ ၊ရွမ္းအေရာင္သျဖင္းအေရာက္မ်ိဳးစံုျဖင့္ေရးဆြဲမွ လွပေသသပ္ေသာ၊လူၾကိဳက္မ်ားေသာ၊ထင္ေပၚေက်ာ္ၾကားေသာပန္းခ်ီးတစ္ခ်ပ္အျဖစ္သို႔ေရာက္ရိွပါမည္။

သို႔ပါေသာေၾကင့္ ရခိုင္မ်ားစုရံုးလ်က္ ရခိုင္မုန္႔တိီလုပ္စားျခင္းသည္ ျပည္ေထာင္စုၾကီးျပိဳကြဲၾကံစည္ေနျခင္းမဟုတ္ေၾကာင္း ကြ်န္ေတာ္ထပ္ေလာင္းေျပာလုိက္ပါသည္။ ျမန္မာႏိုင္ငံတိုးတက္ပါေစ။


                                                                                                                                                ခ်စ္ဖြယ္ဦး
Share on Google Plus

About Kyauk Phru Net

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments:

Post a Comment

မွတ္ခ်က္ေတြကို ေဖာ္ျပရန္ ခဏေလးေစာင့္ၾကပါ။